8 Ekim 2012 Pazartesi

Buried (2010) (8*)



Orjinal İsim           :  Buried
Yönetmen              :  Rodrigo Cortes
Yapım                     :  2010
Ülke                        :  Amerika
Süre                        :  95 dk
Vizyon Tarihi          :  08 Ekım 2010 (Türkiye)
Bütçe                      :  3.000.000$
Imdb Puanı             : 7.1 (70,650 oy)

Gözlerini aç. Irak'ta toprağın 2 metre altında kapalı bir yerdesin. Sadece 90 dakika daha soluk almana yetecek kadar hava var. Dış dünyayla tek temasın, pek iyi çekmeyen ve şarjı da bitmek üzere olan gizemli bir cep telefonu. Her geçen saniye ölüme bir adım daha yaklaşıyorsun...
Son dönemde izlediğim rahatsız edici, hani bir yerleri hastalıklı dediğim filmlerden birisi daha. Aslına bakarsanız o kadar uzun süredir bilgisayarımda izlenmeyi bekliyordu ki film, bir türlü kendimi veremiyordum."Eh yani, koca bir 95 dakika bir tabutta mı geçecek?, Şimdi olmaaaazzz" diyip başka bir film seçiyordum.Bu pazar gözlerimi kapattım ve filme başladım. Birinci dakikasından 95.dakikasına kadar sizi diken üstünde tutan, film ilerledikçe karnınıza yumruklar atan kelimenin tam anlamıyla  "Rahatsız" bir filmle karşı karşıyayız...Kesinlikle izlenmesi gereken film...


          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder