24 Ocak 2012 Salı

84.Oscar Ödülleri...




          Ve adaylar açıklandı. Yazının devamında  listeyi paylaşıcam, evet içinde izlemediğim filmler var ancak izlediğim filmlerde var. Bu listede Midnight in Paris var ancak Warrior yok. Gerçekten anlamak mümkün değil. Eğer Moneyball varsa listede bu film neden yok anlaşılır gibi değil. Bu filmlere kötü demiyorum, hatta blogdada yazdım, gerçekten başarılı filmler ancak Warrior'un bunlardan hiçde geri kalır yanı yok.Konuşmuyorum, susuyorum ve protesto ediyorum... :)

EN İYİ FİLM 

War Horse
The Artist
Moneyball
The Tree Of Life
Midnight in Paris
The Help
Hugo
The Descendants
Extremely Louds and Incredible Close


EN İYİ ERKEK OYUNCU

Demian Bichir "A Better Life" 
George Clooney "The Descendants" 
Jean Dujardin "The Artist" 
Gary Oldman "Tinker Tailor Soldier Spy" 
Brad Pitt "Moneyball"

EN İYİ KADIN OYUNCU

Glenn Close "Albert Nobbs" 
Viola Davis "The Help" 
Rooney Mara "The Girl with the Dragon Tattoo" 
Meryl Streep "The Iron Lady" 
Michelle Williams "My Week with Marilyn

EN İYİ YÖNETMEN

Martin Scorsese - ''Hugo'' 
Wood Allen - ''Midnight in Paris'' 
Michel Hazanavicius – ''The Artist'' 
Terrence Mallick - ''The Tree of Life''
Alexander Payne  ''The Descendants''




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder